تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

کمپانی سامسونگ مانیتور 49 اینچی منحنی خود را به بازار ارائه داد

هرروز با پیشرفت دنیای تکنولوژِی ، وضوح تصاویر نیز افزایش خواهد داشت  و بسیاری از شرکت ها در تلاش اند تا سریع تر با استفاده از تکنولوژی بتوانند خدماتی مفید به بازار ارائه بدهند. در این میان شرکت سامسونگ قصد دارد تا با تولید نمایشگرهایی بی نظیر و نوآورانه در این عرصه مثل همیشه پیش قدم  باشند  اکنون شرکت سامسونگ توانسته تا با رونمایی از مانیتور گیمینگ 49 اینچی خود که از طراحی منحنی شکل، با وضوح تصویر QHD بهره مند است، رونمایی به عمل آوردو تمامی کاربران را شگفت زده کند.

مانیتور 49 اینچی شرکت سامسونگ

با این وجود که چند روز دیگر تا زمان برگزاری نمایشگاه CES 2019 باقی نمانده  ولی شرکت سامسونگ امروز با رونمایی از چند مانیتور جدید به استقبال این نمایشگاه رفته است. از جمله‌ ی این مانیتورها می‌ توان به مدلی ارتقا یافته از مانیتور دسکتاپ عریض 49 اینچی سامسونگ به‌ نام CRG9 اشاره کرد  که درحال حاضر دارای وضوح تصویر بالاتری است.

نسخه ی قدیمی CHG9 از حداکثر رزولوشن تصویر 1080× 3840 پیکسل پشتیبانی به عمل میکند که با دو صفحه نمایش متصل به‌ یکدیگر با نسبت 16 به 9 و با وضوح تصویر 1080× 1920پیکسل برابر است ولی سامسونگ در حال حاضر با نمایشگر CRG9 که از نسبت تصویر 32 به 9 بهره مند می باشد،‌ رزولوشن تصویر را به QHD و میزان پیکسل ها را به 1440× 5120 افزایش داده و  این مانیتور در اصل دو مانیتور به‌ هم‌ متصل از نوع QHD با کیفیت تصویر 1440× 2560 پیکسلمی باشد.

هر چند که  سامسونگ با معرفی نخستین مانیتور 49 اینچی خودنوانست تا از سایر رقبای خود پیشی بگیرد  ولی کره‌ ای‌ ها نخستین شرکتی نیستند که وضوح تصویر QHD را در این ابعاد و اندازه ارائه داده اند. کمپانی های Philips و Dell هردو از این مانیتورهای 49 اینچی QHD رونمایی به عمل آورده اند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.