تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

گوشی های هوشمند ایرانی جی ال ایکس به بازار آمد

گوشی های هوشمند  جی ال ایکس که با امید رقابت با گوشی های دیگروارداتی در ایران تولید شده است تقریبا توانسته مخاطبان خاص خود را جذب کند گوشی های هوشمند SKY که یکی از محصولات معروف این شرکت شده است بعد از تولید اسکای یک  محصول اسکای دو را رونمایی کرد تفاوتی که بین این دوگوشی هست استفاده از پزدازنده دو هسته ای در اسکای دو می باشد که با سرعت یک گیگاهرتزی سبب تمایز ان با اسکای یک شده. از ویژگی های مهم دیگراین گوشی میتوان به قیمت پایین ان دربرابر سایر گوشی های هم رده خود اشاره کرد .

گوشی هوشمند GLX DUALCORE که دوسیمکارته است از طراحی شیکو مدرنی برخوردار است و از بدنه نسبتا خوبی بهره مند است ضخامتی که برای این گوشی تعریف شده است 150 در83در11 میلیمتر است این گوشی دارای وزنی کم و معادل 212 گرم میباشد .

پردازنده ای که در این گوشی به کار برده شده است همانطور که گفتیم بهتر از اسکای یک است و مدل این پردازنده DUAL CORE CPU میباشدکه سرعت یک گیگاهرتزی را به ارمغان اورده اندازه صفحه نمایش ان 5.5 اینچی است و دارای کیفیتی با رزولوشن 800 در 400 است که تقریبا میشه گفت رزولوشن پایینی دارد وکیفیت ان نسبت به هم رده های خود کمتر است.

حافظه داخلی این گوشی 4 گیابایت است و همچنین دارای یک رم 512 مگابایتی که میتوان با رم میکرو اس دی تا 32گیگابایت حافظه را ارتقا بخشید. این دستگاه دارای WIFIشبکه بی سیم اینترنتی و باند شبکه 3G  را پشتیبانی خواهدکرد.

یکی ازنقاطی که میتوان به ان اشاره کرد دو دوربینه بودن این دستگاه است که  دارای یک دوربین پشتی با کیفیت 5 مگاپیکسلی است که دارای فیلمبرداری با ابعاد 720 در480 با سرعت 30فریم برثانیه خواهدبود. وهمچنین دارای یک دوربین وبکم میباشد که برای علاقه مندان به تماس ویدیوو است و این دوربین از مدل VGA میباشد. سیستم عامل این گوشی اندروید 4.0 میباشد.

از این رو با توجه به قیمت پایین و تولید داخل انتظار میرود محصولی باکیفیت تری ارائه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.