تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

شارژر 15 دقیقه ای ایرپاد

یکی از کارهای جدید پرچمداران این عرصه وجود دارد، حالت تاریک و یا Dark Mode است که به نوعی ساخته شده است که در محیط های کم نور به چشم کاربران آسیب نرسد.  یکی از محصولات بسیار پر فروش این دوره کوپرتینویی ها ایرپادهای اپل می باشد که توانسته  است به فروش بسیار مناسبی برسد. این کمپانی از مدت ها پیش اعلام کرده است که قصد دارد یک کیس وایرلس برای این دستگاه هابه بازار جهانی ارائه دهد تا هدفون ها به صورت بی سیم شارژ بشوند.

کمپانی ایفون 

تا به امروز خبری از این شایعات نشده است بسیاری ازعلاقمندان این برند منتظر هستند. در این میان یکی از افشاگران معروف دنیای دیجیتال، Max Weinbach، در کانال یوتیوب خود اطلاعات جدید در خصوص سیستم عامل جدید این کمپانی ارائه داده است تا مردم اطلاعات کافی دراین باره داشته باشند . در طول  چند هفته ی گذشته شایعات بسیاری در مورد ارائه ی یک کیس وایرلس و پد شارژ بیسیم برای ایرپادهای اپل گفته شده که  این افشاگر تمامی این شایعات را تاییدو همچنین یک سری اطلاعات جدید نیز به آن اضافه کرده است.

در افشاگری های چند روز گذشته خودگفته است  که سرعت شارژ ایرپادها در زمان قرارگیری در داخل کیس مخصوص، بسیار سریع تر می باشد. در اصل، شارژشدن ایرپاد از صفر تا 100 درصد در این کیس ، تنها 15 دقیقه زمان لازم دارد. ایرپادهای این شرکت ، می‌ تواند با بهره‌ گیری از امکان شارژ سریع با 15 دقیقه شارژ شدن، 3 ساعت به صورت مداوم موسیقی ویا هر فعالیت دیگری را پشتیبانی کند. در نتیجه،همچین تغعییراتی برای علاقمندان این برند بسیار مفید است.

Weinbach در بخش دیگری از صحبت های خود به نسخه ی جدید سیستم عامل این کمپانی اشاره کرده است. در این خصوص اعلام کرده، کمپانی اپل در iOS 13.1 تصمیم دارد از قابلیت جدید حالت تاریک (Dark Mode) رونمایی به عمل آورد. البته بایدبیان کنیم که این شخص تا به امروز سابقه ی درخشانی در افشاگری اطلاعات نداشته است  و نمی توان بر روی اطلاعات ایشان حسابی باز کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.