تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

کنترل نلویزیون های جدید در بازار که فقط با صدای شما کار می کند


تلویزیون‌های جدید و پرقدرت سامسونگ با امکانات جدید خود همچنان پیشرو بازار تلویزیون درجهان اند. امکاناتی که بین تلویزیون و کاربران تعاملی پدید آورده و نشستن مقابل این جعبه جادویی را جذاب‌تر از قبل خواهد کرد. تا پیش از این، کنترل تلویزیون‌ها تنها وسیله برای کم یا زیاد کردن صدای گیرنده یا تغییر کانال بود و امکان هیجان‌انگیز دیگری برای کاربران وجود نداشت.

کنترل صوتی تلویزیون های هوشمند کمپانی سامسونگ

اما اکنون کنترل تلویزیون‌های هوشمند شرکت سامسونگ این قابلیت را نیز به قابلیت های دیگر خود افزوده اند که با استفاده از فرامین صوتی با تلویزیون خود، کار کنید. در میان سازندگان خارجی تلویزیون، سامسونگ تنها برندموجود در بازار جهانی است که از چنین ویژگی‌ جالبی برخوردار است و این امکان ویژه را برای کاربران ایرانی خود فراهم کرده تا فرامین صوتی خود را به وسیله کنترل صوتی فارسی اجرا کنند.

کنترل تلویزیون‌های  شرکت سامسونگ از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار بوده است. یک دکمه به شکل میکروفون روی آن ایجادشده که این امکان را فراهم اورده تا به کنترل تلویزیون خود دستور دهید. با استفاده از این «تعامل صوتی» از بسیاری ویژگی‌ها و کاربری‌های تلویزیون هوشمند خود بهره‌ خواهید برد با فعال‌سازی کنترل صوتی، تلویزیون هوشمند صدای کاربر را تشخیص خواهد داد و، ثبت می‌کند و ارائه دستورات صوتی توسط فرد را حتی در فضاهای پرسروصدا نیز ممکن می‌سازد. بسیاری از دستورات ساده و پیچیده را میتوان با این کنترل صوتی انجاک داد د. به واقع تنها صدای شماست که می‌ماند!

با تلویزیون خود حرف بزنید

در تلویزیون‌های هوشمند کمپانی سامسونگ، تعدادی از دستورات صوتی به صورت پیش‌فرض وجود دارد، به عنوان مثال دستور تغییر کانال یا افزایش صدای تلویزیون به صورت پیش‌فرض در دستگاه وجود دارد. درخواست جستجوی مطالب، افزایش یا کاهش صدا، تغییر کانال، استفاده از امکانات صوتی و تصویری در حالت ورزشی و باز کردن وب‌سایت‌های برگزیده ازجمله دستورات فارسی است که در تلویزیون‌های هوشمند کمپانی سامسونگ قرار گرفته است. در تلویزیون‌های هوشمند که از امکان کنترل صوتی برخوردارند، 410 دستور صوتی فارسی نصب شده.  کنترل صوتی فارسی سامسونگ دقت تشخیص فرامین صوتی را حتی با لهجه‌های گوناگون دارااست. در همین راستا دستورات صوتی فارسی در 10 شهر مختلف ایران ضبط شده است که کار باایتن کنترل را اسان تر کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.