تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

پرینتر رنگی شیائومی با قیمت 499 یوان به بازار جهانی ارائه شد

شرکت شیائومی علاوه بر فعالیت در عرصه ی تولید و طراحی گوشی های هوشمند، در زمینه ی تولید لوازم جانبی کامپیوتر و گوشی های موبایل نیز فعالیت دارد  و این بار از یک پرینتر رنگی در ابعاد کوچک و با کارایی بالا به نام MIJIA رونمایی کرده است که بسیاری از افراد با استفاده از این پرینتر میتوانند در هر زمان و مکانی هر گونه فایلی داشته باشند پرینت رنگی بگیرند.

پرینتر رنگی MIJIA  شرکت شیائومی

این شرکت چینی در طی نشست های خبری به معرفی گوشی هوشمند Redmi Note 7 از یک دستگاه دیگر رونمایی کرده است که یک پرینتر رنگی به نام Xiaomi MIJIA Photo Printer با قیمت 499 یوان (73 دلار)  است که به بازار ارائه د اده است . این پرینتر رنگی شیائومی به همراه یک مجموعه ای 40 عددی از کاغذ به مشتریان عرضه می شود که این پکیج به مبلغ 8 دلاربه هزینه خریداران می افزاید .

البته به این نکته هم میتوان اشاره کرد که پرینتر رنگی MIJIA نخستین پرینتری نیست که این شرکت به بازار ارائه داده  ودر سال گذشته نیز با استفاده از جمع آ<ری پروژه های خط تولید خود یک محصول دیگر به نام XPRINT AR را آغازکه نوعی پرینتر شخص است می باشد  و خود شیائومی در تولید آن نبوده در خصوص این پرینتر جدید اما باید بیان کنیم  امکان پرینت تصاویر ثبت شده با گوشی های هوشمند در تمامی ابعاد و فرمت ها وجود دارد . مدیرعامل شرکت شیائومی در ضمن تمجید از ویژگی های این پرینتر می گوید که MIJIA می تواند تصاویر را با همان کیفیتی که دارد، پرینت بگیرد.

این پرینتر یک دستگاه کاملا جمع و جور و همچنین بسیار جالب است که می تواند تصاویر را با حداکثر اندازه ی 15 سانتی متری برای کاربران پرینت بگیرد، تمامی رنگ ها را در بهترین حالت ممکن تولید کرده است و خبری از تار شدن و زرد شدن رنگ ها در این تصاویر وجود ندارد.

MIJIA شیائومی به طور اتوماتیک تصاویر را در آخرین مرحله ی چاپ با نوعی فیلم شفاف محافظتی مورد پوشش قرار داده است تا اثری از خط و خش و اثر انگشت بر روی آن ها نباشد  و قطرات آب نیز نتواند آسیبی به ان بزند. جنس تمامی رنگ های استفاده شده  در مقابل گاز، نور و رطوبت مقاوم است و از دوام و پایداری بسیار بالایی برخودار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.