تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

دستبند هوشمند و مقرون به صرفه آنر

  این روزها با پیشرفت تکنولوژی، دستبندها نیز پیشرفت کرده و می توانند به گوشی های هوشمند متصل  و میزان سلامتی افراد را تعیین کنند.  تا به امروز شاهد حضور دستبندهای سلامتی بسیاری در بازار هستیم که هر کدام یک قابلیت جدید را در اختیار کاربران قرار می دهند ولی اکنون کمپانی آنر با معرفی دستبند هوشمند و مقرون به صرفه ی خود این تکنولوژی را به عضیمتی خوب ساخته است.

دستبند هوشمند آنر

کمپانی آنر پس از رونمایی از گوشی های هوشمند آنر 8X و آنر 8X Max، کمپانی آنر  یکی از زیرشاخه‌ های اصلی از کمپانی هوآوی به حساب می آید، نسخه‌ ای جدید از دستبند هوشمند خود را به نام آنر بند 4به بازار ارائه داد. این گجت جدید به همراه یک دکمه‌ و پنل AMOLED رنگی عرضه می گردد. این دستبند هوشمند در نظر دارد که به  Mi Band 3 به عنوان دستبند هوشمند اقتصادی پایان داده زیرا قیمت آنر بند 4 گویا فقط 30 دلار خواهد بود.

این دستبند  دارای یک نمایشگر آمولد 0.95 اینچی به همراه شیشه‌ ی خمیده‌ ی 2.5D است که  این دستبند دارای گام شمار، تنظیم کننده‌ ی میزان خواب و سنسور ضربان قلب است و همچنین در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده. این دستبند هوشمند چینی از TruSleep 2.0 هواوی استفاده می نماید که چرخه‌ ی خواب کامل را که شامل REM می باشد، ارزیابی می نماید و در آخر نکاتی را در این خصوص به کاربر یادآوری می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.