تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

تازه های تکنولوژی

آنتی ویروس های پرقدرت عرصه دیجیتال

یکی از چیزهای که کاربران را سخت مشغول کرده است این است که چگونه با  ویروس های موجود در سیستم خود مقابله کنند  و کامپیوتر یا لپ تاپ خود را محافظت کنند. حتی بسیاری از افراد که خود را در دنیای دیجیتال بسیار حرفه ای به شمار می اورند به یک دغدغه تبدیل شده است و قصد دارند با آنتی ویروس های جدید در مقابل این موضوع مقاومت کنند و اطلاعات شخصی خود راحفظ کنند زیرا هر روز تهدیدات امنیتی نیز برای آن ها دشوارتر وبیشتر خواهد شد. اکنون قصد داریم چند آنتی ویروس قوی را برای شما معرفی نماییم تا بتوانید درمقابل تهدیدات از انها استفاده کنید.

1.آنتی ویروس BitDefender Antivirus Plus 2018

هزینه ی سالانه ی که کاربر باید پرداخت کند برای این آنتی ویروس 39.99 دلار است که ممکن است با وجود نرم افزارهای امنیتی رایگان برایتان کمی زیاد باشد، زیرا این آنتی ویروس تنها بر روی یک دستگاه قابل اجرا است  سال گذشته هر بسته ی این نرم افزار بر روی سه دستگاه قابل اجرا بوده است  با این حال موتور جستجوگر این آنتی ویروس دارای مزیت هایی نیز می باشد که بسیاری از متخصصان فضای مجازی نیز آن را تایید کرده اند.

2.آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus

اگر به دنبال یک پک امنیتی کامل هستید شاید NOD32 شما را نا امید کند، زیرا این آنتی ویروس همانند سایر آنتی ویروس های موجود در بازار دارای فایروال، سیستم امنیت پسورد، اسکنر آسیب پذیری سیستم و فایل شردر نیست. البته این موضوع به این معنا نخواهد بود که قدرت آن نسبت به سایر آنتی ویروس ها کمتر است بلکه توجه آن بر بنیان های اساسی یک آنتی ویروس می باشد و نه چیز دیگری! ESET NOD32 دارای سیستم محافظت از بد افزار به صورت زنده، لایه های مقابله با ابزارهای اخاذی اینترنتی و محافظت از افشا شدن اطلاعات، فیلترینگ URL در مقابل وبسایت های دارای ماژول است.

3.آنتی ویروس F-Secure Antivirus

برخی از کاربران به دلیل سنگینی آنتی ویروس های موجود  از نصب آنتی ویروس به روی سیستم خود خودداری کرده اند ولی F-Secure Antivirus پیشنهاد بسیار خوبی برای افرادی  است که چنین تجربه ای را داشته اند زیرا در این بسته هیچگونه گزینه ی بلا استفاده ای وجود نخواهد داشت بلکه تنها یک بسته ی محافظت اینترنتی و آنتی ویروس می باشد. این آنتی ویروس در تست های امنیتی AV از لحاظ محافظتی و امنیت بسیار قوی می باشد و ساده بودن آن به معنی امنیت پایین آن نیست.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.